måndag 2 april 2012

Påskkort

Jag brukar vanligtvis inte skicka påskkort, men i år ska jag göra ett undantag. Detta kort dimper ner i en brevlåda nära mig under dagen! ;)
Alltför länge sedan jag pysslade sist, det är ju så roligt när jag väl kommer i gång!! Och så kommer jag ju på en massa nya grejor jag vill ha... Som en större blompunch för att kunna göra större rosor (de var riktigt roliga att göra och så får man ju den färg man vill), lite nya doohickeys, nya stämplar... Listan kan göras lång!

Motivet är färglagt med distresser, egengjorda rosor och stor, rund blomma. Bladstansar från Magnolia och Sizzix.


Med detta kort vill jag delta i följande tävlingar:
Just Magnolia week 150 - Springtime
Magnolia-licious - Photoinspiration
MDUC #140 - Easter Inspired
Magnolia Stamplovers - Basic Grey challenge. PP "Lillykate" , Tags "SweetPea Alyssa"
Simply Magnolia - Dies/Punches/Ribbon challenge

Tack för titten!

4 kommentarer:

  1. Katarina, what a gorgeous card. Love the soft colours you've used. Cute Tilda and bunny image--one of my Easter faves. Wonderful layout. I love flowers and your handmade rose is terrific. Beautiful floral arrangement. Terrific job on the card. Love it.
    Thanks for coming over to play with us at the Magnolia-licious Challenge.
    Hugs,
    Norma

    SvaraRadera
  2. Hi Katarina! This is such a wonderful Easter card! Love the elegant lacey look, your coloring and that flower cluster is fantastic!
    Wish you and your loved ones a Blessed Easter, lots of joy and peace!
    Thanks for sharing your creation with us at Just Magnolia this week!
    Hugs, Iulia- new follower:)

    SvaraRadera
  3. OMGOSH, this is beautiful!! Thanks so much for sharing your work with us at mDUC this week
    Hugs
    Karen
    xxx

    SvaraRadera
  4. Beautiful card, i love the details.
    Thanks for playing with us at Simply Magnolia.
    xx

    SvaraRadera