torsdag 3 maj 2012

Bon Voyage...

 Så heter stämpelkollektionen som denna Tilda kommer ifrån. Detta kort är det absolut rese-tema på, men jag tänker att jag också kan använda det om någon kollega slutar eller om nån ska få en överraskning med ett äventyr eller så... Därför har jag inte skrivit något på vägvisaren ännu, tiden får utvisa vad jag ska skriva dit! Papper från Maja Design och Bo Bunny. Och lila igen - jag som inte ens gillar lila! Fast jag tycker att lila och brunt kan vara ganska fint tillsammans, och så hade jag Dusty Concord framför mig på bordet...
Och kolla: inte EN endaste blomma i sikte!! (förutom på papperet då förståss). Jag försökte sätta dit nån, men tyckte det blev bättre utan!? VÄLDIGT ovanligt för att vara mig!

I think this card can go to a college who quits work or a friend whos going on an adventure, as well as someone whos going on a trip!? Once again purple and brown (I dont even like puple :) can you believe?) Papers are from Maja Design and Bo Bunny. And surprise: not a single flower!!!
Lite frimärken, band och en flyplanscharm. Vägvisaren har 3-d kuddar för att komma framför motivet.


 Närbild på Tilda som är målad med reinkers och faktiskt också en distressmarker.
Jag har beställt 10 st till, lääängtar! :) Poststämplar från Crafty Individuals.
Med detta kort vill jag delta i:
With this card I would like to enter:
Just Magnolia #154 - Buttons and bows
Simply Magnolia - Use at least 2 Magnolia stamps
MDUC #144 - Bon Voyage
Papertake Weekly - Anything goes 

Tack för titten!
Thanks for looking!

5 kommentarer:

  1. WOW - love all the "travel stamps" and signpost - looks like Tilda is off on a major adventure! LOVE it - gorgeous!
    Thanx so much for joining us this week at MDUC for our Bon Voyage challenge.
    xXx

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilket fint kort. Jag bara älskar färgkombinationen och alla små detaljer som du har fått med på ditt kort!
    /Charlotte

    SvaraRadera
  3. Great card, I love all the mix of embellies, the sign is great! And all the fun ribbons, thanks so much for joining us at our Bon Voyage challenge this week at MDUC!

    SvaraRadera
  4. FABULOUS Katarina!! Love the image, colours and all your amazing detail.
    Thanks for playing along with us at PTW this week.
    Good luck!
    xx

    SvaraRadera
  5. This is a fabulous card! Such a beauty and lovely coloring!

    Thanks for joining in the fun at Simply Magnolia.

    Enjoy your weekend,

    Lins ;)

    SvaraRadera